Campionat Nacional Skills 2017

Entre els dies 1 i 3 de març  ha tingut lloc al Recinte Firal IFEMA de Madrid la competició nacional de Formació Professional Skills 2017. L’alumne Josep Pons Pons, de 2n curs del cicle formatiu de Grau Superior Desenvolupament d’aplicacions web, ha estat el representant de la comunitat autònoma de les Illes Balears en la modalitat de programació web. Els 12 participants d’aquesta modalitat van haver de desenvolupar un projecte web complet en diferents fases.

La comunitat autònoma de les Illes Balears va aconseguir dues medalles de plata i una de bronze entre les 13 competicions que participava. Enhorabona als alumnes premiats.

Sens dubte, ha estat una experiència positiva per a totes les persones involucrades en el projecte i, en especial, pels alumnes participants.