EXPOSICIÓ I CONCURS "EL MAÓ D'AHIR I D'AVUI"

Ja fa un parell de setmanes que els alumnes de l'assignatura de Patrimoni de 3r d'ESO van inaugurar l'exposició "El Maó d'ahir i d'avui". És una feina de comparació feta entre algunes de les fotografies del fons del nostre Arxiu Històric i les realitzades pels alumnes del curs passat de l'assignatura, tot intentant reproduir les originals. De manera afegida, els canvis i les permanències que hi apareixen, així com la reflexió sobre les mateixes, constitueixen el motiu a l'entorn del qual gira també un concurs obert a tots els alumnes de l'institut. El premi per al guanyador és de 40 euros, a gastar en llibres o material escolar. El termini inicial de presentació de les respostes acabava dia 13 de febrer. Ara, però, s'ha decidit d''allargar-lo fins dia 27.

Bases del concurs ...