CURS 2016-2017

Atenció a famĺlies i correus professorat curs 2016-2017

Xerrades d'orientació acadèmica/professional per als alumnes:

Documents amb informació per a Famílies:

• Característiques de l'adolescent, enllaç.
  • Com podem ajudar els fills en l'estudis, enllaç.
  • Promoció dels hàbits saludables entre els joves, enllaç.
  • Policia tutor, enllaç.
  • Protocol d'absentisme, enllaç.

Prevenció de tabaquisme:

Xerrades orientatives per a mares, pares i tutors dels alumnes

El departament d'orientació està realitzant diverses xerrades orientatives pels pares, mares i tutors dels alumnes, en els següents enllaços us deixo les presentacions i qualque cosa més.

Presentació dels cicles formatius que es desenvolupen en el Ramis:

APIMA

"TOTS FORMAM PART DE L’EDUCACIÓ DELS NOSTRES FILLS"

Benvolgudes famílies:

L’APIMA de l’IES Joan Ramis i Ramis vol fer feina per TOTES les famílies i TOTS els alumnes d’aquest centre i no solament pels socis de l’APIMA. Açò sí, quants més socis siguem, més força podrem fer i més coses podrem aconseguir. Estem vivint uns anys complicats per a l'educació i més que mai hem d'intentar ajudar-nos per aconseguir avançar en el camí correcte.

L’APIMA col•labora, ja fa uns anys, en el programa de reutilització de llibres de text del centre. Programa que funciona molt bé i del que cada any participen més famílies.

Com a associació de pares i mares, estem federats dins la FAPMA, tant important en aquest darrers anys, en la defensa de una escola pública i de qualitat, pels nostres fills i filles.

Per descomptat, l’APIMA col•labora i dona suport a l’equip directiu del centre.

Volem estar en contacte amb totes les famílies del centre, tant socis com no, a través del següent correu electrònic: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

També hem obert una pàgina al facebook, https://www.facebook.com/apimajrr, per estar més a prop de voltros, a on anirem informant de les activitats de l'APIMA i compartint notícies que poden ser del vostre interés.

I seguim fent feina a la nostra pàgina web: https://entretotsfeimpinya.wordpress.com

Junta de L'APIMA de l'IES Joan Ramis i Ramis

Relació de descomptes que podreu obtenir si sou socis de l'APIMA de l'IES Joan Ramis i Ramis:

Subcategories

Notícies de l'institut