PROJECTES DEL RAMIS

CURS 2018-2019

Projecte FPB

Els alumnes d'FPB han creat un blog on penjar totes les seves vivències, reflexions, ...

CURS 2017-2018

Projecte 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han treballat aquest primer trimestre en un projecte sobre l’Època medieval, a les assignatures de Llengua Castellana i Literatura, Educació Plàstica i Visual, Educació Física i Música, i amb la col·laboració també de les àrees de Llengua Catalana i Literatura, Anglès, Matemàtiques, Orientació i Geografia i Història. El resultat ha estat una espectacular exposició basada en el llibre El herrero de la luna llena, amb plànols del Camí de Santiago, rosasses, instruments medievals reciclats i uns divertits jocs medievals. Us en deixem un breu reportatge fotogràfic.

Fotos projecte 1r ESO

Projecte 2n ESO

Des de les àrees de Geografia i Història, Llengua Catalana i Literatura, Anglès i Llengua Castellana i Literatura s’ha implementat un projecte a 2n d’ESO, consistent en una relació intergeneracional en la que els alumnes han estat treballant amb una persona major del Casal de Gent gran del carrer Vassallo sobre la seva història personal i ha finalitzat en l’elaboració d’un àlbum de vida. Aquí teniu algunes imatges del projecte.

Fotos projecte 2n ESO