ELS PROJECTES DEL RAMIS

Aquest inici del curs 2017-2018 hem iniciat una experiència nova a 1 r i 2 n d’ESO, el treball per projectes, amb aquestes dues experiències que han tingut uns resultats molt positius.

Projecte 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han treballat aquest primer trimestre en un projecte sobre l’Època medieval, a les assignatures de Llengua Castellana i Literatura, Educació Plàstica i Visual, Educació Física i Música, i amb la col·laboració també de les àrees de Llengua Catalana i Literatura, Anglès, Matemàtiques, Orientació i Geografia i Història. El resultat ha estat una espectacular exposició basada en el llibre El herrero de la luna llena, amb plànols del Camí de Santiago, rosasses, instruments medievals reciclats i uns divertits jocs medievals. Us en deixem un breu reportatge fotogràfic.

Fotos projecte 1r ESO

Projecte 2n ESO

Des de les àrees de Geografia i Història, Llengua Catalana i Literatura, Anglès i Llengua Castellana i Literatura s’ha implementat un projecte a 2n d’ESO, consistent en una relació intergeneracional en la que els alumnes han estat treballant amb una persona major del Casal de Gent gran del carrer Vassallo sobre la seva història personal i ha finalitzat en l’elaboració d’un àlbum de vida. Aquí teniu algunes imatges del projecte.

Fotos projecte 2n ESO